6097931609 |
Fem un Màrius millor |
2019-2020 |
Formació interna de centre. Secundària en general |
|
|
|
4/10/2019 - 8/6/2020 (30 hores) de 15:45h a 18:00h |
|
INS Marius Torres |
|
c. Narcís Monturiol, 2 (Lleida)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Segrià
|
| |
|
Activitat passada a format virtual, instrucció 3/2020 de 13 de març. COVID19 |
| |
Inscripció |
12/09/2019 - 27/09/2019 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Sota aquest títol, l'alumnat de 3r d'ESO, que en la franja d'optatives ha escollit Projectes, treballarà en diferents comissions amb l'eix temàtic de la PUBLICITAT tant escrita, com radiofònica i audiovisual. La publicitat com a element propogandístic i de reclam del centre i com a element per crear espais i millorar els hàbits, els valors i la convivència entre tots els qui formem el centre.
|
| |
Objectius |
1. Consolidar un projecte interdisciplinari amb un aprenentatge significatiu i globalitzador.
2. Modificar i adaptar el crèdit de síntesi de 3r a la temàtica del Projecte.
3. Organitzar un grup de treball cooperatiu impulsor del projecte.
4. Anticipar reptes i dificultats del projecte i intentar resoldre'ls.
5. Implementar a 3r d'ESO el treball per projectes.
|
| |
Continguts |
Fase d’autodiagnosi: Identificar, fomentant que l'alumnat en sigui l'identificador i impulsor posterior, quines són les necessitats del centre en quant a projecció tant interior com exterior de la seva visualització. Preguntar-se i respondre's COM FER UN MÀRIUS MILLOR.
Fase de planificació: Fomentar la participació activa de l'alumnat de Projectes i de tot el centre.
Generar autonomia, presa de decisions i esperit crític entre l'alumnat.
Fomentar els valors i la convivència al centre.
Treballar el gènere de la publicitat com a eina propagandística i persuasiva.
Fase de construcció i experimentació: Analitzats els punts febles del centre i aplicar les mesures publicitàries i propagandístiques, tant internes com externes, mitjançant les creacions i missatges de l'alumnat de projectes. Ja siguin accions a les xarxes, a la premsa, radiofòniques, cartelleria, etc.
Fase d’avaluació: Comprovar si la implementació de les tècniques publicitàries creades ha suposat una millora de la imatge del centre.
Destacar quines han estat les accions més satisfactòries.
Fer un llistat de tasques a seguir si han funcionat bé.
Reconèixer mancances a treballar amb posterioritat.
|
| |
Formador/a |
Imma Capell, Gema Castelló, Alba Zaragoza
|
| |
Avaluació |
- Satisfacció de les persones assistents i de l'equip directiu amb el disseny i desenvolupament de l'activitat formativa.
- Aprofitament de la transferència immediata a la pràctica docent dels continguts relacionats de l'activitat formativa.
- Definició de les línies de treball a seguir per a l'aplicació de la formació a la pràctica docent.
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
- Avaluació positiva de les tasques individuals i grupals en relació amb l'aprofitament i la transferència immediata.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat dirigida a l'equip de mestres de l'INS Màrius Torres (Lleida)
|
| |
E-mail |
crp-segria@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
divendres |
04/10/2019 |
1545 |
1800 |
Sessió 2 |
dilluns |
04/11/2019 |
1545 |
1800 |
Sessió 3 |
dilluns |
02/12/2019 |
1545 |
1800 |
Sessió 4 |
dilluns |
20/01/2020 |
1545 |
1800 |
Sessió 5 |
dilluns |
10/02/2020 |
1545 |
1800 |
Sessió 6 |
dilluns |
16/03/2020 |
1545 |
1800 |
Sessió 7 |
dilluns |
06/04/2020 |
1545 |
1800 |
Sessió 8 |
dilluns |
04/05/2020 |
1545 |
1800 |
Sessió 9 |
dilluns |
08/06/2020 |
1545 |
1800 |
|
| |